suummer

Justin Drew Bieber

Av emelie - 2012-08-22 22:28

Okej, jag hade tänkt skriva detta på engelska egentligen, men jag orkar inte med att folk påpekar stavfel mm


Alla vet vad "jag älskar dig" betyder. Alla vet känslan man får när någon säger det till en eller när man själv säger det till någon. Men när jag säger att jag älskar Justin så är det inte samma sak. Allt han gör, får mig att älska honom mer. Han har allt, utseendet, rösten, looken, insidan, hjärtat, ögonen, han har allt. Han är min stora idol och förebild i livet men även min största kärlek. Jag älskar det han gör och hur han gör det. Jag älskar hans röst och hans låtar. Jag älskar hans ögon och hans leende. Det är något speciellt, något som får mig så svag. När jag ser honom blir jag helt varm inombords. När jag ser honom på bilder med fans skulle jag kunna döda för att få vara den personen. Tänk att bara vara i samma rum, få andas samma luft, få vara i hans närhet. Ingenting skulle spela nån roll. Mångas högsta önskan är att få träffa Justin Bieber. Min högsta önskan är att nån gång få säga till honom att jag älskar honom och verkligen mena det. Han ska veta att det kommer från hjärtat och att det inte bara är ord. Nummer 2 är att få krama honom. Det skulle göra mitt liv. Det skulle va ett minne för livet. Det skulle vara obeskrivligt. Overkligt. Jag blir alltid lika deprimerad när jag tänker på att jag aldrig kommer få träffa honom i verkligheten. Jag har inte biljetter till hans konsert, och det va den chansen jag fick. Hade jag fått hans autograf, fått röra något han rört vid, fått se honom bara på långt håll, en liten sak bara, hade gjort mig så otroligt glad. Det är en sån obeskrivlig känsla, och det kanske låter fånigt, men när jag skriver detta så rullar tårarna. Jag älskar verkligen killen. Jag ser upp till honom, avgudar honom och respekterar honom. Jag förstår honom, han har många fans och beliebers.. Men det är sant. Detta är inte bara ord, detta kommer frrån hjärtat. Jag älskar dig Justin, du är hela mitt hjärta <3


beliebers, jag vet hur ni känner, tro mig.
det är svårt att förklara och det finns så mycket mer att säga, men detta var det närmaste jag kunde komma.
Peace

 

 
 
Din syster

Din syster

23 augusti 2012 16:16

Fan jag bölar. Hahah.

http://aggekp.bloggplatsen.se

emelie

23 augusti 2012 17:32

Mitt budskap med texten gick fram :')

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards